
Kom og vær med og se hvad der gemmer sig af affald under vandet i Bassin 2 i Aarhus Havn.
Kom og prøv magnetfiskeri eller se hvad de 25 dykkere finder på bunden af havnebassinet i Aarhus. Mød en lang række af organisationer: Os Om Havet, Havmiljøvogterne, Søværnet, Dykkerklubben KVAK, EN FOR HOLDET – vi ta´r skraldet, naturformidler Emil Poulsen og Martin Fysiker og mange andre.
Er du mere landkrabbe, kan du også låne udstyr til affaldsindsamling i byens gader.
Vel mødt til en spændende dag på Herman Sallings Plads ved havnebassin 2 i Aarhus.
Vi glæder os til at se dig og tag gerne familie, venner, kolleger og naboer med.